Semakrr Kızlar vallaha bunalıma girecem artık 13 aylık olduk doğru dürüst birşey yemiyo sadece beni emiyo süt veriyorum azına sürmüyo mama aldım azına sürmüyo şimdiden düşünüyorum memeden nasıl kesecem
Bircaykoyicelim Semakrr gün içinde çok emiyorsa sizi yememesi normal. Gün içinde emzirmeyi azaltlalisiniz. Sabah uyandığında bide akşam yatarken emzirmeniz yeterli. Gece beslenmesine devam ediyor musunuz?
Semakrr Bircaykoyicelim Gün içerisinde gündüz gecede dahil 4 kez falan emiyo gece beslenmesinede devam ediyoruz gündüz bişey yemediği için çok uyanıyo açtır diye emziriyorum
Bircaykoyicelim Semakrr çok fazla emiyor ama gülüm. Gece Zaten beslenmesine gerek yok . 6 aylıkken biraktik gece beslenmesini biz. Gün içinde de dediğim gibi sabah ve akşam vermeniz yeterli. Çünkü ne kadar az olsa da sütün doyurur bebeğini
Semakrr Bircaykoyicelim Gece beslenmesini nasıl bırakacam peki mesela uyanıyo bazen ayağımda sallıyorum geri uyuyo bazende ortalığı yıkıyo emiyo geri uyuyo
Bircaykoyicelim Semakrr Emzirmiyceksiniz. Agliycak. Benim bebeğim de ağladı. Ama emzirmedim bı şekilde sabahı ettik. 13 aylık gece acikmasi mümkün değil. Inanın bı kaç gün uykusuz kalırsınız bırakır. Ve uykusu daha düzene girer emin olun.