MimozaYT
Adı üstünde şu an tadım aşamasındasınız yani ek gıdaya başlamanın amacı bebek 6 aylık oldu anne sütü ile doymuyor doyuracak kadar besin verin demek değildir.
En azından 10 15 gün gibi sadece tadım yaparım ki bebeğinizin yiyecekleri alışmasını sağlayın, daha sonra tadım yaptırdığınız yiyeceklerle de öğün oluşturabilirsiniz isterseniz yarım çay bardağı isterseniz de bir çay bardağı yani bebeğinizin yiyebileceği kadar bir ölçü olması gerek.
Ayrıca 6 aya kadar aktif hemen bir bebekse sütüyle doymaz diye bir şey yoktur yani bebeğiniz büyüdü diye sütünüzün yetmediğini düşünmeyin artık göğüsleriniz bebeğinizin içebileceği kadar süt üretiyor bebeğinizin uyanmalarının ağlamalarının sebebi diş ağrısı olabilir bebeğiniz sadece aç olduğu için memeyi istemiyordur diş ağrısıyla memeyi istiyordur dişleri ağrıdığı için de ağlayıp kendisini sakinleştirmek için meme emiyordur ki anne sütünün bebekler için ağrı kesici özelliği vardır.