GD-1504 6 aylıkken doktor tavsiyesi ile başlamıştım. Anne sütü ile beslenen ve kilosu normal ilerleyen bebekleri doktorlar genelde 6.ayda başlatıyorlar diye biliyorum en azından bizim doktorumuz o şekilde önermişti ve bende bu konuda biraz pipirikli olduğum için 6.ayi bekledim. Yoğurt Patates havuç kabak şeklinde ilerlemistim 2şer gün tadım yapmıştım.