Merhabalar annelerim, kızım 4 aylık ve 1 aydır mama kullanıyoruz sütüm damla damla geliyor emziremediğim için. Sütümü yeniden arttırabilir miyim sonrasında bebeği memeye döndürebilir miyim ? Bu durumu yaşayanlar ve ya emzirme danışmanı olan varsa aramızda fikirlerinizi bekliyorum