Hayalayaz Eşim korona oldu ve yarın karantinamız bitiyor geçmişmidir başına gelen var mı tekrar test almıyorlarmış çünkü bende korkarak hala maske takıyorum tam anlamıyla ne zaman geçer ve bulaşıcılığı kaç gün sonra bitiyor😑
BarlasMomm Hayalayaz 10. Gunden sonra kendimizi iyi hissetmistik biz esimle covid oldugumuz zamanlarda ama tam anlamiyla iyilesme 2-3 haftayi bulmustu
seydadrk bir haftada bitiyor zaten eşiniz fark edip test verene kadar 3 4günlük süreci geçmiş oluyor 7günde karantina coğunkişi negatife dönüyor ayrıca bulaştırıcılıgı bitmiş oluyor.nadiren pozitiflik devam ediyor bnce bulasmaz artık size
Hayalayaz seydadrk banada öyle geliyor kendini iyi hissediyor şuan belirti yaşamıyor geçti hepsi ama ben korkuyorum tekrar test olayı yok ya tedirgin ediyor beni