Kızlar oğluma bir ay önce tuvalet eğitimi verdim kaka çiş çok güzel gidiyordu. Çişini kendi söylemeye başladı artık. Söylemese bile tutuyordu gidene kadar. En baştan beri gece de bezi hiç takmadım. Sadece bi kere altına kaçırdı. Ama son günlerde hem gece hem gündüz kaçırıyor altına. Biraz önce de kakasını yaptu külota. Buna sebep olabilecek tek şey olarak işe başlamam geliyor aklıma. Ben işteyken annem yaptıramıyormuş asla altına kaçırmaya başladı. Giderken her şey normal gibi görüşürüz deyip ayrılıyoruz ama kendince böyle bi tepki mi veriyor sizce? Ve zamanla tekrar düzelir mi? Bir ay sonra böyle kakasını da altına yapınca moralim çok bozuldu