Açıkçası benim beklediğim gibi olmadı kızımdan yana sorun yok zaten çok istiyordu ama sınıfımız saygısız terbiyesiz ağzı bozuk çocuk dolu sanırım özellikle bunlar erkekler. Yani çok üzülüyorum henüz 6-7 yaşlarındaki çocukların böyle olmasına üstelik vurma dövme boğazını sıkma gibi davranışları var bazılarının veliler çok şikayetçi oldu. Ne zormuş gerçekten eğitim verip terbiye etmeye çalışıyoruz başka ailelerin baş edemediği egitemedigi çocuklar bizim cocuklarimiza saldırıyor dövüyor vuruyor kötü söz söylüyor çok üzücü ya onlara güzellikler sevgi şefkat yakışıyor hiç bekledigim gibi olmadı. Öğretmenimiz de pek böyle çok ilgili alakalı gelmedi bana inşallah iyi gider düzelir su şiddet sorunu bir an önce çözülür umarım. Sizde durumlar nedir acaba? Nasıl gidiyor 1. Sınıf hayatı cocuklarinizin ?