bayankitapkurdu Yusufunannesi97 asit oranı çok yüksek. O yüzden pek tavsiye edilmiyor. Onun yerine iyi bir nemlendirici krem alın
SeninAnnenBirMelektiYavrm Yusufunannesi97 gözeneklerini tıkar. Zeytinyağı asitlidir ayrıca. Bebek losyonu kullanabilirsiniz
Noname21 Yusufunannesi97 zeytinyağı direk kullanılmaz kal di ki rahatsız eder. Bebek icin ise bebe yaglari var organik ve bitkisel
Yusufunannesi97 bayankitapkurdu SeninAnnenBirMelektiYavrm Znurr Noname21 ebrudelibasan Benmari usulu asiti aliniyor da o sekilde olmaz mi
ebrudelibasan Yusufunannesi97 kesinlikle sürmeyin ben sürdüm bebeğimin yüzü çok kötü oldu asit oranı yüksek olduğundan