Berf_34 şöyle söyleyeyim benm aldığım korsede de alt ve üstte yapışkan vardı ve vücuduma sabitliyordum. Ben bir sıkıntı yaşamadım. Ama siz daha önce deneyip memnun kalmadıysanız almayın derim. Ne olur ne olmaz çünkü elbet benzer bir üründür. Herkes memnun kalacak diye bir şey yok sonuçta. Ama taytı tavsiye ediyorum ya sımsıkı bir ürün işlenirken spor yaparken terletiyor. İçinde kendimi daha sıkı hissediyorum. Eşim beğendiği için açıkcası işe yaramasa bile onun için giyerdim. Sütyen meselesine gelince. Ben siteden almadım ama sitedeki ürünler bildiğim markalar yani piyasadaki bilindik markalardan. Eger çarşı pazar gezerseniz bulursunuz yüksek ihtimalle. Ama öyle bir imkanım yok derseniz alın gitsin. Çünkü en önemlisi güvenilir bir site açıkcası her kuruş değerli bu devirde paramı çöpe atamam. O yüzden güvenilir yerlerden alışveriş yapmayı tercih ediyorum.