Mrvmsi Merhaba kızlar. 30 aylık bebeğimde Kabizlik sorunu yaşıyoruz .. bu gün 5. Günü ve hala zorlanıyor. Zorlandıkça ağlıyor. Çaresiz kaldım ne yapmalıyım? Fitil dışında önerileriniz neler? Şimdiden teşekkürler
bedirhan2707 Mrvmsi mama kullanıyorsanız içine bir çay kaşığı hakiki zeytin yağı koyabilirsiniz. Eğer kullanmıyorsanızda bir çay kaşığı zeytin yağını sabah aç karnına içirin.