aybarsgokalp Özeldeki diyetisyen gibi. Önce son 1 yıl içinde yaptırılmış kan tahlillerinize bakılıyor. Boy vs bilgileriniz tartıya işlendikten sonra tartıya çıkarılıyor tartı da özelde gittiğim ile aynı. Daha sonra Her öğünü ve detayı sizinle birlikte konuşarak ve anlatarak yazıyor sorularınızı yanıtlıyor bayağı da zaman ayırıyor. Kişiye özel ve özenle hazırlanıyor siz de deneyin bence pişman olmayacağız 😊