Rose-leaf benim tansiyon da yüksek değil oldu bitti düşük kendimi bildim bileli yani 9-10 arası . Yani bilmiyorum sebebini ama iki gündür hayatımı alt üst etti. Umarım gecicidir. Ayakta kalmak zorundayım. Yatalak anneme bakıyorum, bebeğime tek başıma bakıyorum ,ev işi dışarı işleri herşey bana bakıyor kısaca . Tek başıma mücadele etmek zorundayım . Hastalık kabul edecek konumda değilim 🙈