mertgngr bebeğimin değil ama benim çok uzun zamandır var. Pullanma ve kaşıntı şeklinde hafif seyrediyor. Ayda bir krem falan sürüyorum. Çok uzun zaman döküntü olmuyor. Ayrıca 6 ayda bir veya eğer kaşınma olursa daha erken kulaklarımı temizlettiriyorum. Bebeğe de bu şekilde ilerleyebilirler belki. Çok fazla enfeksiyon riski oluyor bir de. O yüzden kontrolleri ihmal etmemek lazım.