gizmii aynı durumdayım dönem dönem uykusu geriliyodu ama hiç bu kadar uzun sürmemişti tam 2 yaşında 1 aydır uykuya gelemiyoruz bir türlü 2 saat ağladığı oluyo aralıksız yinede nafile sütten kestim artık destekli uyumasın diye daha kötü oldu öğlenleri de uykuya direniyo artık birkaç gündür gece uykusunu babasıyla uyuyo bende tuvalete sallanıyorum beni arıyo bulamayınca babasına gidiyo ve onun kucağında 5 dakika da uyuyo benimle asla uyumuyo birde yapışık ikiz gibiyiz bir an yalnız bırakmıyor beni ve herşeye ağlıyor o ağlıyor bende sinirden ağlıyorum karşılıklı ağlaşıyoruz