Hacerimo Kızım cok huysuzlastı dısarı cıktıgımızda sürekli bagırma cagırma aglama halinde gecici mi cok yoruldum 😞
Mom0008 Hacerimo bizimde aynı durum evde ağlama kendini yere atma bide yapışma var tabi ikiz gibiyiz istediği illa olacak vs 22 aylık oğlumu son zamanlar tanıyamıyorum