Kızlar selam. 1 hafta sonra ek gıdaya geçicez inşallah. Bu sırada delirme dönemlerinden birindeyiz uykularımız berbat halde sadece anne sütüyle besleniyor eskiden gece max 3 kere kalkan bebeğim abartmıyorum 10 dakikada yarım saatte bir kalkıyor ve ben artık tükendim 1 haftadır. Neyse uzatmayayım böyle devam etmeyecek biliyorum ama aklıma şu geldi acaba ek gıdaya geçince gece son öğünü doyurucu bir şey versem uykusu uzar mı? Atıyorum pirinç unlu ya da yulaf unlu bir mama yapsam besleyici, ne bileyim tecrübesizim pek bilmiyorum. Tabi hemen başlar başlamaz değil zamanla yapsam bunu nasıl olur?