Selam kızlar. Evet ben de diyet sürecindeyim zaten benim diyet sürecim dünyaya gelmememle başlmış hiç bitmiyor ki neyse 😂😂
Hamile kaldığımda 97 kiloydum 92 kiloyla hamileliğim bitti çok dikkat ettim şuan 82-83 gidip geliyorum ama kilo verimim durdu maalesef ne yapsam da gitmiyor kitlendi resmen 🤷🏻♀️
Biraz da saldım açıkcası abur cubura dadandım 2 haftadır falan. Sizlerin diyet süreci nasıl, örnek liste verebilecek olan var mı?
Durma yaşadığınızda naparsınız? Aslında zaten biliyorum neler yapılması gerektiğini ama sizlerle de konuşmak istedim.
Detokstur çaydır yapamam emziriyorum, zaten sütüm yok denecek kadar az çocuk 10-20 cc anca emebiliyor iyice azalır onları da yaparsam 🙈
Vallahi motivasyonum gitmek üzere