35+4 te dogum yaptm bebegim ilk dogdugunda kuveze girmedi ama 2 gun sonra sarilik gecirdi sariliktan dolayi 5 gun yogun bakimda kaldi. İlk dogdugunda kilosu 2075 di daha sonra 1800 e kadar dustu yogun bakimdan aldigimda 2100 gramdi. Cok sukur suan iyi anne sutuyle bol bol beslemeye calisiyorum yogun bakimdada mama yerine anne sutu verilmesk icin ugrastim sagip gunduz ve gece gunde iki sefer olmak uzere posetle sut goturuyordum.