Kaktusseven Saate çok takılıp mutlaka en geç 8-9 arası uyusun diyenlerden misiniz yoksa kaçta yattığı önemli değil diyip 12 ye kadar ayakta tutanlardan mı
sacmalamayten1 Kaktusseven 4buçuk aylik bebegim 7 buçuk 8 gibi uyuyo gece 1 sefer uyaniyo mamasini yiyip uyuyo sabah 8 de kalkiyoruz 🥰
Burculicee Kaktusseven şimdi uyudu beyimiz 17 aylık 😂 sallanmadan uyuyor öylece yanında oturuyorum pış pışlıyorum uyudu şükür
fatos_ts61 Kaktusseven saat 20 ve 02 araları bebeklerin büyüme hormonunu max seviyede salgıladıkları zamanlar o yüzden en geç 8 de uyutmaya çalışıyorum
ysmnmavi Kaktusseven 7 buçukta yıkanıp 8 de uyuyoruz 11 aylık 8-8 buçuk gibi uyumasına dikkat ediyorum. Uyku saati önemli benim için ☺️ İstisnai durumlar da oluyo elbet hasta olduğunda uykuya çok fazla direndiğinde zorlamıyorum buda ayda en gazla 3-5 kere oluyo zaten
fatos_ts61 sacmalamayten1 maşallah bacım sana 4. Ay atağı uğramadı mı 😀😀bebeğim 4 ay 10 günlük beşiğe koyduğum an uyanıyor
Ruveyda_yasin sacmalamayten1 maaşallah de bence Rabbim daim etsin inşallah benim 4.5 aylık sabaha kadar uyumuyoruz gündüz uykusu falanda yok
sacmalamayten1 fatos_ts61 ayy hep oyle diyolar uyku gerilemesi falan oluyomus galiba bana gelen yok daha 🤣
Funday35 fatos_ts61 Ahh bizim oğlan da öyle 4 ay 7 günlüğüz bu atak ne zaman bitecek diye dört gözle bekliyorum 🙄
pembehanm Valla ben naparaam yapayım 11 den once gece uykusuna gecmıyo ılla uyanıp etrafa bakıcak 11 gıbı gece uykusu oluyo
Temmuz1 En geç 9 da uyuyor zaten saati geçerse çok huysuz oluyor.bence kacta uyursa uyusun diye birsey olmamalı kesinlikle. Sonra daha çok uyku sorunu oluşuyor bir bebek istisnai durumlar hariç gece yarılarına kadar durmamali bence.
Lidya-t Doğduğundan beri kendi istediği saatte kendi uyuyor uyku düzenini kendi oluşturdu bu yüzden hiç saati saatine uyumadı çok da önemli değil 27 aydır kendi uyuyor
Kaktusseven Lidya-t yani uyut beni diye huysuzlanmıyor mu 🙈 ben erken uyutuması gerektiğini düşünüyorum ama mesela yarın düğün var düşünüyorum kara kara düğünde ne yapacağız diye 😂
Rabia3535 Kaktusseven beş ay 11 günlük saat başı kalkar sekızde uyur akşam ama gündüz biyere gitsek gelsek o gün tamamen uyku düzeni bozulur gece uykusunda burnumdan getirir
Lidya-t Kaktusseven Uykuya kendi geçtiği için her ortamda uyumaya alıştırdım huysuzluk hiç yaşamadan uykusu geldiyse uyur biraz alıştırmaya bağlı .Zaten 10 u geçmeden uyur her zaman uyutmadan geç uyur diye hiç tedirgin olmadım o yüzden
auroraleigh Kaktusseven 23 aylik en gec 9′da uyumus olur, dogdugundan beri boyle arada ekstra durumlar haric tabi. Uyku saatinin onemli oldugunu dusunuyorum hem buyume hormonu acisindan, hem de ileride okul ve yetiskinlik caglari icin