Bussiv bexsero mu yaptırdınız? Bizim bexsero’da aynı şey oldu, aşı yeri şişti ve sertleşti, hatta hafif morarma gibi birşey oldu, ama 1 haftada falan düzeldi. Doktorumuz normal olduğunu söyledi. İlk 2 dozu koldan olmuştuk, ama son dozu bacaktan yaptı doktorumuz, çünkü nodül olabiliyormuş aynı yerden yapılırsa. Sizin de aklınızda bulunsun. Ama iltihaplanmadığı sürece sıkıntı olduğunu sanmıyorum.