Merhaba hanımlar, 3 buçuk yaş oğlum da uzun süreli burun tıkanıklığı, uyurken horlama şikayetiyle doktora gittik . muayene sırasında da lenf bezlerinin de şiştiğinş farkedip ultrason çekildi ve enfeksiyon kaynaklı olduğu söylendi. Aynı zaman kbb ye de muayene olduk burun içi kamera ile bakıldı geniz eti olduğunu söyledi şimdilik ameliyata gerek yok sprey ilaçlarla küçülebileceğini söyledi. ilaçlara başladık. Bu konu da tecrübesi olan var mı ? İlaçlarla geçiyor mu yoksa sonu ameliyata kadar gider mi 😕