Gamze46 Annem bugün endoskopi yapıldı ve parça alındı migdesinden büyük ihtimal kanser gibi ama yinede sonuç gelsin bakalım dendi sonucu var ama yükleyemedim buraya patolojiden sonuç gelmeden de kanser teşhisi konulabilir mi yardımcı olursanız sevinirim çok üzgün ve çaresiz hissediyorum kendimi
yagmursen Gamze46 çok geçmiş olsun, tümör saptanmış ve örnekler alınmış. Sonucu beklemek daha doğru olur çünkü tipi önemli ama tip olarak benziyor diye düşünüyorum
BG123 Gamze46 baktım inceledim öyle yazdım, endoskopi ile kesin tanı koyulmaz patoloji sonucu görmek gerekir. Çok geçmiş olsun.
Temmuz1 Geçmiş olsun…patoloji sonucu sonrasi da pet çekimi istenir büyük ihtimalle.baska organlarda tutulum var mi ona bakılıp,evreleme yapilir tedavisi planlanır. Zor bir süreç…en az hasarla atlatırsınız umarım.
yagmursen Gamze46 kalın bağırsaktan da şüphelendiler mi ? Umarım kolay bir tedavi ile iyileşir haber verin mutlaka dualarımız annenizle🤲🏻
Gamze46 yagmursen Çok teşekkür ederim canım Vallahi tomografi falan istediler kalın bağırsak için birşey söylemediler ama kanser dendi direk patoloji sonucu gelmeden söylemelerine şaşırdım bı ihtimalde olsa temiz gelirmi sonuç die umutlaniyorum
yagmursen Gamze46 direk denmesinin sebebi kitlelerin frajil olduğu’’ yazıyor ya, ordan az çok tahmin ettim bende teşhis koyduklarını. Önemli olan evresi. Bu saatten sonra olmuşa çare yok, bol dua, güzel bir tedavi yapacak başka bir şey yok 😞🤲🏻