Deryaaaaaaaq1 Bebeğim 2 aylık emzirmek için kucağıma aldığımda kendisini geri itiyor emmek istemiyor ağlıyor bu zamana kadar çok güzel emiyordu emziğe alıştırdım ondan sonra kendisini göğsümden itmeye başladı acaba emzikten dolayı mı ?
aysetsch Deryaaaaaaaq1 atak haftası olabilir mi? Ben de yaşardım aç olduğunu biliyorum emZirmek isterdim yapardı, sonra bazen ayağa kalkıp kucağımda zıplatarak kaptırırdım memeyi sonra otururdum. Bu da fayda etmezse uyuduğunda emziriyordum. Allah yardımcınız olsun🫶
busraalkan_ Deryaaaaaaaq1 burnunu açın belki burnu tıkanmıştır emzik verdiğinizde alıyor mu emziği eğer alıyorsa emzik fazla vermeyin belki tokluk hissi oluşturuyordur