zeynepdurunun_annesi humanayı lohusayken içiyordum günde 2 kere ama granül çaylar demleme rezene kadar etkili olmamıştı bende. Benim yaşadığım şehirde galenic diye bir yer anne çayı satıyordu. Onun gibi etkilisini görmedim patlayacak gibi oluyordu göğüslerim. Belki online satışı vardır bilmiyorum ama demleme çayı her zaman tercih ederim🫶