2 yaşında dünyalar tatlısı bir kızım var çok yaramazlığı yok ama çocuk bu evde sıkılınca zorlanıyorum tabi ne yapacağımı bilmiyorum. Bazen sinirlendiriyo sürekli onunla ilgilenmemi istiyo. Biraz oynuyorum onunla ama nereye kadar oynayabilirim. Oyuncaklarına dalma huyu yok ben kalktığım anda oda kalkıyo benmle ve oyuna devam etmiyo. Evde aşırı sıkılıyo çevremizde kızımla oynayacak çocuk yok. Annane babanne yok başka şehirde hepsi biz tayinciyiz ve gerçekten kimsemiz yok bu şehirde. Kuzen akrabası yok kızımın mesela. Böyle olunca ona çok üzülüyorum tek başına sürekli bişeyler yapmak istiyo ne yapacağımı şaşırıyorum onu oyalamam için. Eve ne alsam da oynasa diye herşeyi araştırdım valla. En son top havuzu düşündüm ama ondada ne zamana kadar oynayacak kışın hep evde olcaz zaten. Tek başına bakan anneler siz neler yapıyosunuz çocuklarınıza? Ben ikinci çocuğuda kesinlikle düşünmüyorum bundada bencil davranıyo gibi hissetmeye başladım ama bir yandan da onu doğurup büyütüp arkadaş olana kadar zaten kızım büyüyecek bir sürü arkadaş edinecek belki okula gidince. Şuan bu durumu nasıl düzeltebilirim. Neler yapabilirim? (Kreş hariç..)