Omerbatu benim bebeğim de 2 3 haftadır aynı şekilde ağlıyor mızmızlanıyor, uyku gerilemesi yaşıyoruz. Ve hiç bitmicek diyorum. 5 aylık olduk bizde. Sabah a kadar emmiyor. ne yapacağımı bilmiyorum. daha önce yaşayan varsa ne zaman geçer ne yapmalıyım anlatabilirlermi, gerçekten artık yapamıyorum çok zorlanıyorum.