RedFlower_ Kızlar ya ben yemek gibi pişirdim herseyini koydum soğan bile sonra konserve yaptım acaba kötü mü olur
RedFlower_ Whatornot salça si çok olmuş gibi ekşimsi tadi var nasıl canım şikildi diyorum dokeyim cok olunca ayarlayamadim