Bebegim1.5 aylık bugün önerdi eczaneden eşim sormuş memnuniyeti olan bir şurup galiba ama bebeğim çok küçük versem sorun olur mu bilemedim ve sabh öğle akşam iki çay kaşığı demiş fazla geldi bana doğrusu lakin bebegim35 gündür kaka yapamyor hipotıroid hastası buyuzdn . Fitil sabun hersy deniyoruz artk tahriş olmuş deliği ama çok yapmak istemiyorum tembellik oluşuyor dediler lakin elinde değil zaten yapamıyor . Kullanan varsa önerisini alablirmiyim