Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık kilosu olması gerekenden düşük olduğu için doktor besin alerjisi olabilir dedi ve alerjik mama verdi bebeğinde aynı problemi yaşayan annelerim kaç saatte bir mama veriyorsunuz sıcaklığı nasıl ayarliyorsunuz emzirme artı mama şeklinde mi devam ettiniz bilgisi olan yardımcı olabilir mi