Pinarcicek canim kolik deniyor buna. Genellikle akşam vakti geliyor ortalama 4saat sürüyor. sakinleştirmek çok zor. Ortalama 4. Ayda bitiyor. Nadir olarak 6. Aya kadar uzuyor. Bizim 4.ay civarında bitti. Fön Makinesi sesi,su sesi rahatlatıyor. İnternetten gaz masajı videoların a bakın onları uygulayın. Kolik ağrı geldiğinde banyoya sokun su altinda emzir sakinlesecektir. Piş piş iyi gelir. Haiffi ritmik hoplamalar. Ayricada sling yada kanguru kesinlikle kullan. Çocuk doktoruna durumu anlatırsanız probiyotik ve gaz damlası verecektir. Cozum değil ama az buçuk rahatlatıyor.