Ytn benim kızımın 3 aylıkken göz kapağında çıktı. Ama şiş şekilde. YAni arpacık gibi duruyordu. Yanlış teşhis fLan kondu hatta. Neyse oralar uzun anlatmiyim, 7 aylıkken nohut kadar büyüdü. Hemanjiom teşhisi kondu. Biz direk diderale başladık. Çünkü doktor normalde geçer ama göz, ağız ve genital deyse biz beklemiyoruz direk başlıyoruz dedi. Kilo aldıkça büyür görmesini etkiler dedi. 7 aylıklen başladık. 1 gece hastanede kalınıyo. İlacı vermeden önce testler yapılıyo. Kan, eko, ekg falan, ilac veriliyor yan etki yapıyo mu diye bakılıyo. Sonra evde devam ediyosun. Biz 1 yaşında bıraktık. Şuan 13 aylık ilk çıktığındaki gibi mercimek kadar kaldı. Doktor o yağ tabakası da olabilir zManl geçer dedi.