Defnemm123 Kizlar sorum şu bebegim 200 gram almis 1 ayda, sadece mama kullaniuor bebivita, sorum şu sadece kilo almasimi onemli yoksa kilo almamasi vitamin eksikligi falan yapiyomu ,diyolar ki princ unu ver ama 200 gramsa hic vitamin almamismi oluyor
Gozz Defnemm123 Kilosu çok az olmadığı sürece kilo alması önemli değil. Vitamin alması önemli o yüzden doyuyorsa pirinç ununa gerek yok. Ama ben oğlumu hep pirin ünü ile büyüttüm çünkü başka hiç bir şey yemedi.
Asaf311 Gozz kac aylik oğlunuz hangi pirinc unu acaba bizde baslicaz ek gida ya marketten alip guvene bilcegim pirinç unu bulamadim
Hohomoromu Defnemm123 3 aylık bebek için prinç unu çok erken zaten besin değeri olan bişe değil sağlığı yerindeyse normal mamaya devam edin 3 aylık bebeğe zaten ekgıda olmaz mamanızı değiştirebılırsnz
Duce28 Defnemm123 Bebelac Gold kullanabilirsin . Hem doyurucu hem gerekli vitaminler icinde var . Pirinc unu ilerde düsünebilirsin sana bagli ama daha cok kucuk kofluktan baska birsey degil . Yinede kendi karariniz . Konuşanlarada aldırış etmeyin herkes herşeyde uzman olmuş . En iyisini Anne bilir 🤗 sağlıklı günler 🌸
Gozz Asaf311 Normal üzerinde pirinç unu yazıyor Carrefoursa dam alıyordum.Şu an 1 yaşını geçti oğlum.Hiç bir zararını görmedim ben
Burcinersoz Defnemm123 canım pirinç unu verme derim gereksi şeker sadece mam kulanan anneler yatdumcı olucaktır yulaf unu faln diyorlardı yada mamanı drğiştir ama pirinç unu verme derim
Cicegiburnundaanne Defnemm123 onlar derler canim cok derler daha kuru fasulye bile ver derler dinleme eger bebegim cidden saglikli kilo alsin istiyorsan..hi yook onemli degil yesin diyosan bisey dyemem ama bircok anne vermemeni soylicektir daha ck kucuk mamayla desteklemelisin sutun olmuyorsa doktora mutlaka gotur 200 gram ck az geldi bana
Ebruyldrm Defnemm123 benim bebegimde 3 aylik bu ay sadece 350 gram almisti.anne sutu mama ile besleniyor.ama saglik ocagi doktoru gunde iki ogun olmak uzere sualndirilmis biberondan princ unu yapip ver dedi sadece 2 gun dedi.mama ve anne sutu alarak devam ediyoruz.suan toparlandi cok sukur.
Zeyas2 Defnemm123 bebevita kilo aldırmıyor ve çok kötü kokuyor diğer mamalara göre daha düşük besleyeci degil okadar bebelac gold kullana bilirsin
selimgiray Defnemm123 mamayla ilgili oldugunu dusunmuyorum kilo aliminin. 1aydan itibaren 3.5aylik suan bebivita kullaniyoruz ve her ay 1000 gram aldi. Gunde 1 defa vermeme ragmen.
Selenay Defnemm123 canm doktorun ne diyor önemli olan o böyle durumlarda bazen ek gıdaya başlatabiliyor doktorlar ama pirinç unu ağır gelebilir millete bakma sen doktora sor mama olarakta aptamil güzel kilo aldırıyo ama gazda yapabiliyor denemen lazım
Gozz Asaf311 Kilo aldırıyor ama yapılışına göre.Sadece su ile yapmamalısın.Kaç aylık evladın? süt ile suyu karıştırıp yapmalısın ,biraz muz ve ya pekmez koyabilirsin yaparken ve ya şeftali olabilir.