Bebeğim emerken uyuyor. Gaz çıkartnak için uyandırıyorum ya da öyle yatırıyorum ama o zaman da huzursuz oluyor. Zaten peş peşe emerse de gazın tamamı çıkmıyor işte o zaman yandık. Neyse bu uykudan önce gaz çıkarma ne zaman bitiyor? Bi de nasıl oluyor da gerek olmuyor. Kendiliğinden çıkarıyor mu hemen yoksa mide alışıyor rahatsız mı olmuyor?