Merhaba kızlar. Bomba adında bir toz kilo aldirici var. Trendyolda da yorumlarını okudum genelde memnunlar kilo almış çoğu kişi. Bebeğim 1 yaşında ve emziriyorum emzirenler de kullanabilir yazılmış. Bunu kullanıp memnun kalan var mı? Bombax değil bomba adı.