Oykubrcn Merhaba arkadaşımın kızı epilepsi tanısı koyuldu 13 yaşında doktor tavsiye verir misiniz özel yada devlet fark etmez iyi bi doktor
yookkdahaneler Oykubrcn kuzu doktorları bilmem ama GATA iyi bi hastane Rabbim şifasını versin inşallah
Gizemcbc Oykubrcn geçmiş olsun ben şehir hastanesi doktorlarını seviyorum öneririm hem temiz hem doktorlar iyi genelde
Yusufali_ Oykubrcn Rıdvan akın hocayı öneririm bende. Özel ama biz memnunuz. Antalya’dan takipliyiz. Kendisi gata mezunu zaten.