BusrArslan ya benim kızımda mama sandelyesinde yapıyor bunu boşta kalınca bacaklarının arasına oturak kıamındaki plastiği sıkıştırıyor yapa yapa kan ter içinde kalıyor bizde aylardır var 16 aylık şuan hala yapıyor ilgisi dağılınca düzeliyor ma boşa kalınca gene yapıyor bir tek mama sandalyesinde yapıyor bunu bende koymuyorum yemek dışında inşallah bir bilen çıkar bende götüreceğim yoksa doktora