Kızlar kahve makinem bozuldu. Kahve tasmıstı sanırım ondan. İzmirdeyım servisi yok. Başına gelen oldu mu. Garantisi de devam edıyor. Çok fazla şikayet var kısmında bununla ilgili yorum okudu m. Yapıldı diye yollanıyor yıbe bozuk çıkıyor dıye. Tecrube eden oldu mu