joyfulmom Eliiif1 4 buçuk aylığız ben yoğurt yerken bir kaşık verdim ve devamını istedi ağladı üç beş kaşık yedi öyle. Tabi ek gıdaya başlıyorum diye düşünerek vermedim şuan erken ama tadim için vermiştim kızım çok sevdi elinden gelse hepsini yiyecekti 😂
oyanamoy Eliiif1 Her çocuğa göre değişir. Bende ilk yoğurt vermiştim alerjisi oldu. Bıraktım 1 ay sonra tekrar vermiştim. Çok az verip deneyebilirsiniz.
Karinyoo Eliiif1 bebeğim 6 aylık. Yoğurtla başladım. Çok sevdi. Arada muzla arada sade veriyorum severek yiyor. Ben 6. Aya kadar sadece anne sütü verdim bu arada.
oyanamoy Ayso5 Hayır. 2.verdigim de olmadi. Yanaklarında sivilce gibi şeyler çıkmıştı kırmızı kırmızı. Doktora götürdüm alerji olmuş demişti. Sadece yoğurt verdiğim için de yoğurttan olmuş. Ama dediğim gibi 1 ay sonra tekrar deneyince olmadı bir daha.
Ayso5 oyanamoy evet bizim de böyleydi çok ileri derecede reaksiyon göstermedi,tarhana çorbasına aynı şekilde olmuyor ya da lor peynirine sadece yogurtta oluyor anlayamadım gitti