Bebeğim 2 ay 9 günlük bugüne kadar eşimle beraber baktık. Gündüzleri ben geceleri eşim baktı. Bebeğim zor bir bebek. Kolik ve sürekli boğulma tehlikesi geçiriyor. Ağladığında tükürüğü nefes borusuna kaçar mama yerken beni emerken hep aynı olıyor. Bu yüzden defalarca hastaneye gitmişliğimiz var. Panik oluyorum endişeleniyorum. Şimdi eşim 2 haftalığına yurt dışına gidecek tek başıma nasıl yapacağım hiç bilmiyorum ve çok korkuyorum 🤷♀️