Selamlar. Koton’dan birkaç parça kıyafet almıştım, scotty Kargo adında bir kargoya verilmiş. Araştırınca kargoların iki haftada geldiğini ya da gelmedigini okudum… Uçuk yorumlar bunlar diye düşündüm. Normalde koton’dan hep bir şeyler alırdım ama kapıda ödeme aldım. Kartla ödeyince bu kargoyla verdi. Üç dört gün oldu kargoya verileli. Ses seda yok. Cidden iki hafta bekler miyim, size de bu kargoyla daha önce bir şey geldi mi? Kitapyurdu.com da bu kargoyla çalışıyormuş ama hiç denk gelmedi bana.