Kızlar yaklaşık yarım saat önce karnım ağrımaya başladı böyle ince ince hafif hafif öncesinde lavaboya çıkmıştım agridiktan sonra bir daha çıktım apandisit falan olur mu acaba ya korktuğumdan midem de hafif bulanıyor ayak ucuma çıkıp kendimi birden bırakınca ağrı olmuyor yada bastırıp çekince gaz mı yada memleketteyim soğuk havalar üşüttu mu anlamadım birden olması korkuttu