seninananbirmelektioglum Oğlum 9 ay 4 günlük 8 aylığa kadar anne ve ham diye biliyordu şimdi demiyor başka kelimeside yok annemler normal diyo ama benim aklıma takıldı formda gördüğüm kadarıyla bazıların bir çok kelimesi var hep ilgilenirim bebeğimle konuşurum evde kim var kim yok konuşuyoruz ama yok bebeğime kelimeleri nasıl öğrete bilirim ben mi öğretemiyorum
sakinolgirll seninananbirmelektioglum bizimki anne baba bide baba gel diyor okadar başka neler konuşması lazım ki bende bilmiyorum bekleyeyim 😂
Baakpnr- seninananbirmelektioglum 9 aylık 2 günlük kızım, mama, meme , dede , annii , baba , hadi , atti (attı demek istiyor elinden bısı atarken 😄) baska kelime yok şimdilik He söylüyor ama anlamıyorum
Birkedilianne seninananbirmelektioglum Her bebek farklıdır takılmayın bence benimkide 10 aylık sadece baba dede hadi diyor eminim siz en iyi şekilde ilgileniyorsunuzdur kendinize stres yapmayın zamanı gelince bıcır bıcır konuşur
seninananbirmelektioglum sakinolgirll konuşma derken şunu kast ettim forumda 6 -7 -8 aylık bebekler baba meme mama anne falan diyo ama benim bebeğimin hiç yok şuan
seninananbirmelektioglum Baakpnr- aklıma takıldı benim ne zaman söyler acaba çok konuşuyorum ama yok sadece 6 aylıktan 8 aylığa kadar anne ve ham diyodu şimdi oda yok ben mi bişeyleri yalnış yapıyorum acaba 😥
sakinolgirll seninananbirmelektioglum bizimkide kendi kendine bişeyler söylüyor sürekli ama anlamıyorum tabi
acimavi seninananbirmelektioglum o kadar küçük bebekler bilinçli olarak söylemiyorlar. Babıldıyorlar, bazen anni ye benzer bazen baba ya benzer ses çıkarıyorlar. Kızım 8 aylıkken anne ve meme demeye başlamıştı, 2-3 ay sonra söylememeye başladı. 18 aylıktı bilinçli olarak baba dedi ilk kez, sonra da devamı geldi. Anneniz haklı yani, bebeğiniz normal
seninananbirmelektioglum Birkedilianne valla takıyorum kafaya annemde diyo daha küçüktür söyler ama bilmiyorum ilk bebeğim olduğu için tecrübesizim
BuseBlt seninananbirmelektioglum 9 ay 2 günlük baba ve mama diyo sadece daha önce dede de diyordu şimdi demiyor bazen de başka şeyler söylemeye çalışıyor ama ben anlamıyorum tabi ☺️ çok kelimesi olması gerekiyor mu ki daha 9 aylıklar
seninananbirmelektioglum BuseBlt en azından 1 yada 2 kelimesi olur diye düşünüyorum ama olan iki kelimeside gitti tv ye maruz kalıyor desem etrafı dağıtmaktan tv ye bakmaya fırsatı olmuyor 😂
Dolores BuseBlt bizim de aynı. 9 buçuk aylık meme baba ve da da da diyor. anne de demeye çalışıyor ama henüz beceremiyor 😀
BalBademmmmmm Bazen anne diyor, dede, gel, cici (zizi) bazen baba, teyze diyor 😂 Hala yanlışlıkla çıkardığını bilinçli olmadığını düşünüyorum çok küçükler ya 😂
Birkedilianne seninananbirmelektioglum Benimde ilk bebeğim canım sürekli anne diye öğretiyorum mesala ama söylemiyor vakti gelince söyliycektir sağlıkları iyi olsun diğer herşey zamanla rayına oturur
BuseBlt seninananbirmelektioglum bizimde bikac kelime varda daha mı fazla olması gerekiyor acaba dedim ☺️ elbet konuşurlar ya benim bı arkadaşımin geç konuşmuştu kızı doktor demiş ki bı konuşmaya başlasa susturamayacaksin gerçekten de öyle oldu 🙈😂😂
seninananbirmelektioglum sakinolgirll benimkide öylede işte bazen forumda görüyorum bir çok kelimesi olan var diyorum bi sıkıntı mı var acaba biseyi mı yalnış yapıyorum
Dilaylaa 9 aylıkken kızım dümdüz bebekti kelime felan yoktu yahu cok sey beklemeyin 😅 kitap okuyun konuşun ilgilenin ekrana maruz kalmasin yeterli
seninananbirmelektioglum Dilaylaa onu zaten yapiyorum ama forumda falan öyle görünce ben mi bişeyleri yalnış yapıyorum acaba diye düşünüyorum
Toprak-hira59 seninananbirmelektioglum daha çok kucukler kelime cikartmalari icin yada cikardiklari seslere anlam yuklemeleri icin biraz erken sanki burda cogukez goruyoruz 24 aylik ama sadece 3 kelime soyliyebiliyor tarzinda seyler. Bizde 9+1 gunluguz 7.8 aylikken anne diyordu sonra bababab basladi anneyi unuttu sonra dedede die baslayip babayida unuttu smdi hadii abaa ee ee diyor ama hic birine anlam yuklemiyorum henuz cunki ne anneyi bana dedi nede babayi babasina 😂 dilinin dondugnce birseyler soyluyorlar bilincsiz olarak 😀
seninananbirmelektioglum Toprak-hira59 bebeğim banyo yaptığı zaman anne diyodu hata ben yalnış anlıyorum sanıyordum annemde yanımdaydı oda duyuyordu her banyoda anne diyordu bide burda öyle görünce aklıma takıldı