Kızlar bebeğim doğduğunda enfeksiyon riskinden dolayı bi hafta yoğun bakımda yattı benim sütüm sezeryandan dolayı 4 gün sonra anca geldi, o sırada mama verilip bende süt sağdıkça gönderdim, taburcu olalı 2 gün oldu sürekli memede uyumak istiyor yerine koyunca yarım saat anca yatıyor hastane ortamından sonra eve adapte olamadı mı, sütümle doyuyor mu acaba diye endişe ediyorum… Böyle durumu yaşayan yada önerisi olan var mı