Ben bebegimi iki aylıkken bir haftalığına memeye döndürmüştüm sadece emzirmiştim ama kilo alımı çok az olduğu için tekrar biberona dönmek zorunda kalmıştı şimdi 3,5 aylık oldu 2 aylıkken bunu başardığımda birkaç gün boyunca sadece kaşık biberonla beslemiştim sonra emme isteği oluştu memeyi tuttu ve devamı gelmişti çünkü biberon ve emzik komple bırakmıştım ama şimdi artık büyüdü ve 3 ,5 aylık olduğu için kaşık biberonu istemiyor artık bu yöntemi kullanamıyorum eds de yapamıyorum boruyu istemiyor ağzından atıyor sizin gibi memeye dönme yöntemleriniz nelerdir varsa lütfen paylaşabilir misiniz iki aylıkken çok daha kolay olmuştu şimdi çok zorluyor pes etmek istemiyorum ne olur yardım edin bana