Kızlar merhaba, benim gibi başına gelen ve çare bulan varsa yazsın lütfen😫
Bebeğim 10.ayına kadar geceleri hep uyudur ama son 2 aydır her gece 1.5 saatte bir ağlayarak kalkıyor😢
Kulak iltihabı vardır dedik doktor damla kullandırdı ama uyku durumu yine değişmedi. Diştendir diyorum ama 4dişi çıktı o zamanlar hiç böyle sorunumuz olmadı. Şuan 5.dişi çıkmak üzere acaba o daha fazla mı zorluyor?
Şuan 12 aylık ve 1.5 saat uyuyor 1 saat uyutmaya çalışıyorum memede durmak istiyor.
Yardım edin çok zorlanıyorum😢😢😢😢