cansuakyz Benim kızım da 16 aylık, şu son iki haftadır ek gidayi da yiyor. Önce pek istemiyor daha çok emmek istiyordu. Şuan her ikisini de duskun. İki yaşına kadar emziricem inşallah. Bence bunun kısıtlaması olmamalı. O istedikçe emziriyorum ben.Keske gece çok uyanmasa ama benim kızım hem süt veriyorum uyumadan, hem de emiyor gece 3-4 kez. Zaten yemek yese de emmeyi ayriyetten istiyor. Yemeği etkilemiyor yani. Son sorunuzu tam anlamadım ama kalori olarak dediğiniz için, o emdiği sürece bizden kalori elbette gidiyor.