Burcekus Yenidoğan bebeğimi saat başı emziriyorum ama çişli bez sayısı gün içinde 2 ya da 3 tane oluyor ama kakasını yapıyor neden acaba yeterli değil mi sütüm ??
Selin1234 Burcekus doymuyor dur canım onun için az yapıyordur bir sagip deneyin birde mama vermeyi deneyin düzelecek mi bir bakin
Eren18 Burcekus doymuyordur kaç aylık? 2 saate bi mutlaka emzirin. Bebek her istediğinde emzirin. Çünkü ilk başlarda çişli adet sayısını baz alıyor doktorlar da. Aç tok olduğunu. Keyfi nasıl
minikordek Burcekus benim bebeğim de daha hastanedeyken yapmıyordu kaka oluyordu çiş yoktu zor doğum oldu benimki kimse de düzgün ilgilenmedi emiyodu ama süt yokmuş meğer 2 günde kan değerleri bozulmuş besinsizlikten mama başlayınca düzeldi ama 6.gün anca çıkabildik hastaneden defalarca kan alındı doktora mutlaka danışın ve gerekli görürse mutlaka mama başlayın sonrası çok daha büyük sıkıntı oluyor mama kullandırırsa doktor eds yöntemini kullanın mutlaka ben o zaman bilmiyordum biberona alıştı 6 aydır emzirmek savaş gibi ama mutlaka doktorla görüşün
MiraySahin Bence sakın mama falan başlamayın kafanıza göre, süt yetersiz geliyor olabilir ama çoğalacaktır emzirdikçe, doktora gösterin eger doktor gerek görürse belirli bi miktar mama başlarsınız
serplgktg25 yetersiz beslenmeden dolayıdır bizimde aynıydı hastaneye götürdük doymadıgı için denildi bende bi hastaneye götürün. bebeğim iki günde çok zayıflamıştı emiyordu kakasını yapıyordu doyuyor sanıyorduk meğer karnı doymuyormuş
tazeanneeeee dün de yanıtlamıştım gönderini bugün de aynı şeyi söylücem sağıp finger feeding yöntemiyle besleyin lütfen bebeğin doymuyor. sütün de sağdıkça emzirdikçe çoğalacak birkaç gün dediğim yöntemi dene farkı göreceksin ve meme reddi de imkansız bu yöntemle