Gonca-oguz42 Bebeğim 2,5 aylık kabız değil ama kendisi kaka yapmıyor.Ben kendim fitil koyarak, kulak çöpünü zeytinyağlayarak yaptırıyorum.
Bircaykoyicelim Gonca-oguz42 yaptığınız şey çok tehlikeli ve zararlı. Neden böyle bı şey yapma gereği duydunuz? Kaka yapamama problemi varsa lütfen doktorunuza gidin.
Kk41 Gonca-oguz42 makatı dar olabilir cocuk cerrahine gösterin. Sürekli uyararak yaparsa zaten kendi bi süre sonra kaka yapamaz. Doktora başvurmalısınız
Merveeemeeliss Gonca-oguz42 ya çocuk rahatsız oluyor mu kaka yapmadığı için eğer olmuyorsa şu çocukları rahat bırakın oluyorsada doktora gidin be demek kendiniz yaptırıyorsunuz