eymenbera
selam arkadaşlar oğlum daha beş günlük ikinci doğumum ilk doğum normaldi ikincide sezeryan olduğum için canım derdşne düştüm emziremedim ilk gün ardından da gögüsümü zor tuttrudum bir kaç gün uğraştım şimdi yine zor alıyor ama aldığı zamanda yalancı emzik gibi beni kullanıyor sürekli gögüsümde uyumak istiyor sağıp veriyorum içiyor bazen mamada veriyorm alıyor açmı aceba diyorum iyimi yapıyorum bilmiyorum ilk oğlum böyle değildi karnı doyunca uyurdu
Mrymrn
Canım öncelikle sütün varsa neden mamaya başladın ikincisi ilk günlerde burda bende dahil bir çok anne sürekli uyuyup emmediginden sikayetciydik sarılık olmaması ve kan şekeri düşmemesi için sürekli emzirmek lzm bence sütun yeterlidir sana öyle geliyor olabilirdoymadığından degil de daha cok yeni dunyaya gozlerini acti ve anne karnı sıcaklığına ihtiyacı olduğu için sizinle temas etmek istiyordur