MerveZeyneb Merhaba kızlar Benim kızım 1yasinda vücudunda sivilceye benzer şeyler çıktı doktor el ayak hastalığı dedi yaklaşık 1 aydır geçmedi basina gelen varmı ne zaman geçti 🥺